Trailer!Bangkok, Thailand!FxExpoasia2024 Feast!Buka tirai!

要懂汇圈网 46 0
要懂汇

坚持原创,成为全球投资者的交流社区

没有人比我更懂汇

Trailer!Bangkok, Thailand!FxExpoasia2024 Feast!Buka tirai!

Pada 16 September 2024, Pusat Konvensyen Shengtailan Bangkok jatuh ke!Untuk mempersiapkan pameran IFXExpo Bangkok pada bulan September, broker utama berada di peringkat penyediaan!

Trailer!Bangkok, Thailand!FxExpoasia2024 Feast!Buka tirai!-第1张图片-要懂汇圈网

Trailer!Bangkok, Thailand!FxExpoasia2024 Feast!Buka tirai!-第2张图片-要懂汇圈网

"IFXExpo adalah siri aktiviti terbesar dalam industri perdagangan dalam talian. Ia telah membina jambatan untuk jenama fintech teratas di dunia dan profesional yang suka, menunjukkan kemungkinan yang kuat. Ia telah berkembang menjadi standard global dan menyediakan semua orang dengan komunikasi dan bertukar Pusat Idea dan Perniagaan Pembangunan.

Trailer!Bangkok, Thailand!FxExpoasia2024 Feast!Buka tirai!-第3张图片-要懂汇圈网

Trailer!Bangkok, Thailand!FxExpoasia2024 Feast!Buka tirai!-第4张图片-要懂汇圈网

Trailer!Bangkok, Thailand!FxExpoasia2024 Feast!Buka tirai!-第5张图片-要懂汇圈网

Ekspo IFX Asia 2024 akan menyatukan beribu -ribu eksekutif c -level dari jenama teratas di dunia, serta beratus -ratus inovator fintech dan agensi gabungan!Meliputi teknologi baru seperti broker, anak syarikat dan IB, penyedia perkhidmatan pembayaran, penyedia kecairan, dan syarikat fintech!

Dapatkan berkumpul!Tidak sabar -sabar untuk melihat rakan strategik baru!

Trailer!Bangkok, Thailand!FxExpoasia2024 Feast!Buka tirai!-第6张图片-要懂汇圈网

Detektif akan pergi ke tempat kejadian IFXExpo Thailand Bangkok!

Pergi jauh ke dalam teras firma sekuriti, mulakan dialog terperinci dengan jabatan utama, dan secara komprehensif memahami proses sistem penyelesaian, mekanisme pengurusan kawalan risiko, kualiti perkhidmatan pelanggan dan jenis produk kewangan.

Kami akan menjalankan analisis komprehensif mengenai model perniagaannya dan mengesahkan bahawa setiap pautan operasi memenuhi keperluan pengawalseliaan!

Trailer!Bangkok, Thailand!FxExpoasia2024 Feast!Buka tirai!-第7张图片-要懂汇圈网

Kami juga akan memahami kawalan dalaman syarikat, pendedahan maklumat, pelbagai transaksi, struktur perbelanjaan dan langkah perlindungan pelabur, dan membawa maklumat industri terkini dan paling komprehensif kepada pelabur!

Trailer!Bangkok, Thailand!FxExpoasia2024 Feast!Buka tirai!-第8张图片-要懂汇圈网

Trailer!Bangkok, Thailand!FxExpoasia2024 Feast!Buka tirai!-第9张图片-要懂汇圈网

Laman Web Rasmi Ekspo IFXExpo

【Https://asia2024.ifxexpo.com/】】

Menyelaras:

CentralWorldonthe22ndfloor999/99rama1road,

Pathumwanbangkok10330, Thailand

Tidak kira apa aspek perhatian anda, detektif akan mengambil perundingan setiap pelabur dengan serius!Selamat datang pelabur untuk menghubungi detektif melalui mesej peribadi atau QQ di latar belakang, beritahu kami broker yang paling anda ingin tahu!

Kami akan menjalankan pemeriksaan pameran terperinci untuk mengumpul teknologi dan maklumat terkini yang dipaparkan oleh broker!Secara komprehensif menganalisis dan memberi maklum balas maklumat yang paling sahih dan objektif.Kami akan melakukan yang terbaik untuk menjawab setiap soalan dan perhatian untuk memastikan anda memberikan anda maklumat pameran broker yang paling boleh dipercayai!

ifxexpoasia2024

Dari 16 September hingga 18 September tahun ini,

Tiga hari yang indah!Ia akan bermula!

标签: Fx Tra Expo

发表评论 (已有0条评论)

还木有评论哦,快来抢沙发吧~